söndag 12 oktober 2008

Städdag!

Igår var vi på rockstugan och lyssnade på ja vad vad det de hette nu igen. Kommer faktiskt inte ihåg men jag ska kolla upp det!
Daniel Isa´s pappa spelar trummor i bandet. Det är inte min musiksmak annars men de rockade FETT !

Sen har jag städat hela dagen, dammat, plockat och torkat golv. Det var verkligen välbehövligt!
Så det har inte blivit något scrappande idag, men man går och tänker i de banorna hela tiden.
"Ja så kan jag göra och det skulle jag testa och se hur det bli". Har ett block där jag skriver upp ideér när de kommer så jag kan komma ihåg det sen?

Svante har sovit hos syrran inatt, det hade gått hur bra som helst. Men jag höll på att längta ihjäl mig efter honom!

Nej, kanske ska ta och fixa lite i scrapphörnan så man kan sitta där igen!
Ha det gott!

Elin

1 kommentar:

Elin sa...

Scenteria heter bandet!!
Elin