måndag 26 januari 2009

Kärleks meddelande!!

En meddelande-ask i kärlekens tecken!
Jag har använt en LP-skiva som grund till denna "tavla". En liten postlåda att lägga små meddelande till någon du tycker om!
Blocket har jag gjort med Bind-it-all och hängt dit en penna så man alltid har den till hands när man vill lämna en lapp.
Skylten "You got mail" fälls upp och ner så man ser om det kommit något nytt meddelande!
Blomman som sitter på postlådan har jag stämplat med en "text" och fäst med en brads.








Jag har använt:
Stor LP-skiva inköpt på Myrorna (5-25 kr styck)
Papper från Basic Grey-Bittersweet
Cardstock; Bazzil röd
Blommor från Kaiser Craft, YouDo och Prima
Stenar och pärlor från Kaiser Craft
Punchanella
Brads
Röd floss
Frimärke-stämpel från Magnolia´s Valentine serie
Medaljong i krympplast med stämpel "Kärlek" från Inkido
Skrivarpapper till blocket
Chipboard till blockets baksida
Bind-it-all "ringar" 1/2 antik silver
Rött organsaband till upphängning
Dubbelhäftande tejp, lim och 3D-kuddar

Det mesta finna hos Mima´s scrapbooking
Lycka till!

Elin

5 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Hej å tack för senast. Kul att träffas så där..Det ligger en utmaning till på min blogg!

Kram Mija

Mija ♥ sa...

..kul med utmaningar...ännu en till dig på min blogg

Kram Mija

Laila sa...

Men det var bland det häftigaste jag sett! :-o
Tack snälla du för att du delar med dig av idéen

Cattis sa...

WOW!! Vad läckert!! Det här tipset måste jag spara!

Christina / Synål / Stina sa...

Denna är helt underbar jag stod och titta på den när jag var på mimas sist. Det är så man lbir glad när man ser den.
Tack för att vi får se den
Kram