lördag 18 april 2009

Love is in the air!

Förutom när min son kom till världen är nog bröllopsdagen en av de bästa dagarna i mitt liv!

Vi hade fantastiskt väder och allt var perfekt!Här har jag gjort en LO på uppdrag av Mima´s. Jag fick inte använda några cirkelformar eller blommor (som jag annars är så förtjust i)

Jag tog en bild på mig som fotades i Slottsparken innan vår vigsel. Själv tycker jag väldigt mycket om bilden, den visar min snygga håruppsättning och underbara brudbukett!














Jag har använt:
Svart cardstock
Blommigt/prickigt papper från s.e.i-Mimosa
Journalingblad från Making memories
Vit tyll
Svart "spets"
Foam stämplar och vit dabber till "LOVE"
Tiny alpha
Chalk- Gingerbread
Nålar och pärlor
Silvertråd
Berlocker
Filtsvirl
Halvpärlor från Kaiser Craft
Mementodyna- Rich CocaSvart floss- till att sy fast tyll och spets
Det mesta finns hos Mima´s scrapbooking
Ha det gott!
Kram Elin

1 kommentar:

Jenny/e.j.m sa...

Åh så kul det var att träffas på scrappen i helgen. Ser verkligen fram emot nästa gång.

Här är länken till vintage.
http://www.art-e-zine.co.uk/vintageresources.html

hade inte din mail på jobbet, så jag testar att maila den till dig sen.

Må så gott!
Kram
Jenny